fredag 4. januar 2013

xmas memories









 bambus & lerk...



...i skjønn forening fikk meg til å bli full av beundring da jeg så Oi Soi Oi sine inspirasjonsbilder denne julen.
Jeg falt så hardt for de at jeg selv måtte skaffe meg en slik bambus lanterne helt fra Danmark og dekorere husveggen med lerkegrener pyntet med hjemmesydd stjernepynt i fløyelsstoff. Ikke bare fint til jul, men også gjennom resten av vinteren :)





 


Denne helgen blir nok resten av julen ryddet bort for denne gang. Alltid litt vemodig er det, men samtidig godt å gå tilbake til normalen igjen. Så kan en alltids mimre litt tilbake!



 



























Ikke så mye til snømannvær her om dagen. Det var likevel stor stas for minstemann å skrape sammen denne lille snømann-familien av det lille som var av snø i hagen.














Nydelig halssmykke fra Lindex...en av flere julegaver til meg selv :p











 God Helg!



8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Og så fiint du har gjort det med lerk og hjemmesydde hjerter:) Likte alt jeg! ..fnis:)og godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Nydelig winter dekorasjoner!

    God helg,
    Vicky

    SvarSlett
  3. I realy love your style and blog!
    Happy New Year Maruska!... and the snowman I like it! ;-) nice days, Radana

    SvarSlett
  4. Nydelige og inspirerende bilder - som alltid :)

    SvarSlett
  5. Vakre, vakre bilder...
    Herlige duse farger i julen hos deg :)
    Godt nytt år ønskes deg og din familie.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  7. Hello Maruska, I want to ask you something but can't find an emailadres. Would you please contact me at info@tierlantijn.net.

    Thank you!!

    Kind regards,

    Ilona de Jong
    www.tierlantijn.net

    SvarSlett
  8. Nydelig lekkert!
    Og så fine bilder da!!
    Det siste der spesielt - fantastisk stemning og nydelig lys!!
    Søteste snømannfamilien:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett