tirsdag 25. september 2012

MISSONI♥LINDEX








Nydelige farver og mønster til små snupper fra Missoni & Lindex. Kapret noen av de tidløse farveklattene til ei lita pie som kommer med storken på nyåret. Ikke minst er det flott og kunne støtte en god sak samtidig også!
Skjønne høstdager nytes for tiden. Høstsolen har vist seg flittig og et farvesprakende landskap er i fred med å åpenbare seg. Så håper jeg på at noen lufteturer med kameraet rekkes før høsten plutselig tar farvel.






 Nyt høsten!



3 kommentarer:

  1. Åhhh, herlig!!! Er du gravid? I såfall, gratulerer så mye!!!

    Klem

    SvarSlett
  2. LÆKKERT ♥
    Heldig liten frøken det:))

    SvarSlett
  3. Åh denne kolleksjonen er såååå fin!! Skal utover ein dag og få shoppa litt eg og:)))
    Ikkje mykje blogging på meg om dagen, og aldri tid til besøke andre... bruker all mi fritid på redigering. Kjenner at det begynner å bli nok no, så tenkte å ta ein Ljos pause no i vinter, må berre bli ferdig med det eg har no - så skal eg nye førjulstida i år!!!
    Håper det er bra med deg vennen. Vi har det veldig bra. Deilig med Tyrkiatur, men jammen deilig med haust og (så lenge det ikkje berre regner då...).

    Ha ein fin dag! Eg har kosedag med begge barna.

    Klem!

    SvarSlett