fredag 1. juni 2012

Borte bra, men hjemme best...









Hjemme igjen etter noen fantastiske dager på Gran Canaria. Godt å komme hjem igjen, ikke til like fint vær, men hva gjør vel det når naturen blomstrer i sin skjønne grønne prakt. Selv er jeg veldig glad i værskiftene og synes det er en sjarm også med uværsdager. Kanskje henger det sammen med at det gjerne er i overskyet og "grumsete" vær jeg synes de mest interessante og spennendes naturfotografiene skapes. Det er iallefall en sjeldenhet jeg tar med kamera ut når himmelen er blå og sollyset blenner for å forevige natur og landskap.

På stranda på Gran Canaria derimot fikk jeg tatt noen eksotiske og solfyldte strandbilder jeg kan mimre litt tilbake med :) Nyyydelige strender har de der nede og jeg var så heldig å ha en av de rett utenfor hotellrommet mitt. Kan tro det var en drøm å nye frokost på hotellbalkongen med denne utsikten!


















Her skal fredagskvelden nytes med film og godis. Sola skinner ute og sommerkvelden er herlig lys. Hvor deilig det er med sommer. Kos deg så masse du også!!


En riktig god helg fra meg!





4 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder...
    Og så herlig å endelig ha tid til å titte innom deg igjen :)
    Må ha vært en fantastisk tur...
    God helg til deg også :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hei.

    Flotte bilder som fikk meg til å drømme meg bort.
    Borte bra, men hjemme best. Jeg er helt enig.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. seriously need that plate of yum this very moment! ahhhhhhh!

    smiles and happy weekend to you.

    michele

    SvarSlett
  4. Nydelige feriebilder!! Frister veldig å dra på tur kjenner jeg, spesielt i dag hvor regner kommer i bøttevis fra en åpen himmel...
    Klem fra Kristin

    SvarSlett