fredag 10. februar 2012

Et godt alternativ til drømmegulvet!




Foto: Gulv Deal



For noen dager tilbake skrev jeg om min håpløse forelskelse i mitt "drømmegulv" som jeg aldri ville fått tilatelse av "sjefen" til å legge på gulvene her i huset. Med et unntak av på foreldresoverommet hvor det kanskje går i oppfyllelse, hehe. Man må jo møtes på halvveien begge veier!
Og halvveien er denne helt nydelige enstavsparketten jeg kom over på Gulv Deal denne uken. Jeg var ikke sen om å vise den til han her hjemme og jammen falt det til min store lettelse i smak hos han også. Så nå er gulvet allerede på vei til trønderhovedstaden og er ventet levert på mandag. Gleeeder meg til å se gulvet og håper det er like fint i virkeligheten som på bildene :p

Parketten heter Exclusive Eik SuperHvit matt er fra en av Europas største parkettgulvprodusenter Barlinek. I følge Gulv Deal er det en utrolig flott og elegant enstavsparkett med tydelig superhvit overflate som betyr at den er langt hvitere og renere i farvetonene enn andre tradisjonelle hvite enstavsparketter. Akkurat slik jeg vil ha det... i ren hvit med en svak nyanse av grått. Goodbye yellowish!



Foto: Gulv Deal



Her er jeg veldig klar for en fredagskveld med bakenden godt plantet i sofakroken. Etter en hektisk uke er det jammen godt å nyte helgefølelsen. Nå snurres film :)




Håper du nyter fredagskvelden også!
Klem Marie






11 kommentarer:

  1. Lekkert. Gleder meg til å se hvordan det blir :)

    Ha en fin fredag.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt gulv, gleder meg til å se resultatet, og tusen takk for tipset, tror jammen meg jeg skal viderebringe dette til mannen i huset. Kanskje han der løsningen på våre gule gulv også :)
    Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett
  3. Nydelig gulv!! Gleder meg til å se hvordan det blir:)
    God helg
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Ps: bloggetreff på Oppdal i mars http://lottemora.blogspot.com/2012/02/bloggtreff-midt-norge.html

    SvarSlett
  5. Nydelig gulv. Denne må sjekkes nærmere ut da.vi er i ferd med å skifte;)
    Så takk for at du deler!

    Ønsker deg en strålene helg:)

    SvarSlett
  6. Det var et nydelig gulv! Her skures gulvene med hvit stjernevask, men ser ikke ut til å hjelpe stort! Kos deg med nytt gulv på vei, film og helg!

    SvarSlett
  7. For ett nydelig gulv!! Sånn vil jeg og ha! :-O Gleder meg til å se det hos deg :D God helg!

    SvarSlett
  8. Helt nydelig!
    Heldige du:)
    Jeg vil og, men her har jeg fått beskjed om og glemme alt hvitt...
    De andre syns det blir sykehus her!!!
    Kan ikke skjønne det, planen min er jo masse deilige farger også:)

    Blir spennende og se resultatet av gulvlggingen:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Morsomt, jeg er også på parkettjakt og da jeg fant denne måtte jeg bestille prøve med en gang! Gleder meg til å se den "live"! kanskje valget faller på denne hos oss og.... ;) Ha en fin dag! (Give-away hos meg, meld deg gjerne på...)
    Klem c.

    SvarSlett
  10. Det ser veldig lekkert ut!
    Lykke til i `forhandlingene`!;)
    God helg og klem

    SvarSlett
  11. Helg er herlig :-) Ligner litt på parketten vi la på kjøkkenet på landstedet - og jeg er veldig fornøyd :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett