tirsdag 8. november 2011

DIY sofaen...







Etter et mindre vellykket forsøk på å farve møbelstoff for å trekke opp DIY-sofaen jeg holder på å ferdigstille, har nå valget falt på et lyst stoff i skinnimitasjon fra Stoff & Stil. Nå venter timer foran symaskinen og forhåpentligvis står sofaen ferdig innen julen er her.
Når jeg først er så dristig og går for et så lyst sofatrekk med en 1 1/2-åring i huset, vil det være en fordel å lett kunne vaske av flekker som garantert vil komme. Med "skai-stoff" blir denne jobben lettere.












Bloggen er dessverre ikke det som får mest prioritet for tiden. Blant annet har mye av min tid og energi gått med til å finne ny arbeidsplass denne høsten. Og på fredag fikk jeg endelig napp på en stilling innen personal og rekruttering, som jeg tror vil komme til å passe meg veldig godt.
Endelig får jeg muligheten til nye utfordringer og relevante arbeidsoppgaver som kan gi meg den personlige veksten jeg ønsker i en jobbsituasjon. Gleder meg til å ta fatt på en ny arbeidshverdag sammen med nye kjekke kolleger!

Samtidig har jeg lyst til å takke så mye for all den utrolig fine tilbakemeldingen jeg har fått på bildene jeg har lagt ut i de siste innleggene mine! Dere er så rause mot meg og det varmer så mye. Ikke minst gir det meg masse masse ny inspirasjon og motivasjon til å ta enda flere og bedre bilder!! Tusen tusen takk!!!




Håper du har en super fin tirsdagskveld!
Klem Marie




5 kommentarer:

  1. Åh jeg misunner deg ikke å sy i det stoffet:p men jeg misunner deg sluttresultatet, for det høres kjempe kult ut:)

    Gratulerer med ny jobb, og lykke til med den{:

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb.. Det blir sikkert spennende. Mvh Å

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny jobb,vennen!! Må få höyre meir:)
    Sofaen blir nok heilt perfekt til slutt,gleda meg til å sjå!!
    Vakre bilder,vennen. Föler eg ikkje får til noko om dagen,og null energi til å yte bedre... Men men det gjeng no opp og ned,så neste veke er kandkje bedre?:)
    Ha ein fin dag då,söta!
    Klem frå meg,som er veldig glad på dine vegne:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ny jobb :-) Gleder meg masse til å se sofaen din :- D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny jobb, så fantastisk :) Som jeg skrev i kommentar under, så håper jeg du følger din gudgitte gave og starter som fotograf etterhvert!!

    Nydelige bilder her også, jeg gleder meg til å se den ferdige sofaen :)

    Klem

    SvarSlett