tirsdag 28. desember 2010

Årets siste dager





Dagene raser av gårde nå i romjulen og nå er det ikke lenge til vi tar steget
inn i enda et nytt år...2011. Håper det vil bringe dere ALLE godt! Følelsen av at Nyttårsaften er nær forsterkes av sporadiske smell der ute i kveldsmørket.






Nå gjelder det å nyte det som er igjen av julen og årets site dager. Om en liten uke begynner lillegutt i barnehagen og både mamman og pappan er veldig spente.



Hjerter hører julen min til. Disse med bjeller, perler og minikongler er mine favoritter. Om ikke så lenge må de si farvel til lyset og pakkes ned i mørke esker ...helt til neste jul, da får de komme frem igjen :)








Romjulsklem
Marie



9 kommentarer:

  1. åh... her var det mye fint!!
    liiiker hjerter jeg og!!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Så utrolig myyye fint du har... :)

    SvarSlett
  3. Det er bare så vakkert hos deg. Så fint du har pyntet skapet med hjertene. og helt enig med at bjelehjertet med sløyfe var fint.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Fine bilder, som vanlig:-) Takk for kommentar! Jeg bruker ikke alltid stativ, jeg liker definitivt best å jobbe uten, da er man friere. Men på interiør er det vanskelig uten. Som regel er det ikke nok lys innendørs til at man får lang nok lukkertid, og da er stativ løsningen. Dessverre har jeg ingen anbefalinger å komme med, rett og slett fordi jeg ikke har funnet et jeg er fornøyd med selv.
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul!
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder du har, ordentlig stemningsfullt. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de flotte hjertebjellene?
    Med ønske om en fortsatt fin romjul og et godt nytt år.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  6. Jeg elsker hjerter <3 Og det er så artig å pakke dem frem år etter år - jeg blir like glad hver gang jeg :-)

    Spennende med barnehagebarn - det går helt sikkert bra :-D Tvi tvi

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Nyyydelige bilder!! Fortsatt God Jul og et riktig Godt Nytt År ønskes deg og dine. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Åh vennen, så utrolig flotte bilder av alle de nyelige tingene dine, i det fantastiske hjemmet deres!!! Du er så flink ~ til alt!
    Her har julen tatt en helomvending da jeg fikk omgangssyken... skikkelig kjipt. Skulle vært på Fåvang hos søster nå, men blir til at vi drar hjem i stedet og feirer nyttårsaften alene. Alle har vel lagt planer for lenge siden. Jaja vi får kose oss det beste vi kan vi 3.

    Ikke fått tatt bilder heller, annet enn i juleselskapet 4.dag (slektstreff, kommer på den andre bloggen). Håper på frisk kropp og fint vær i morgen, så kanskje jeg kan ta meg en liten fototur.

    Håper dere har hatt en fin fin romjul. Kos deg videre, snuppa!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott du har det : )) Jeg blir SÅ inspirert!

    SvarSlett