onsdag 28. juli 2010

Lunehjem...en fryd for øyet




I en koslig liten bakgård i Øvre Langgate i Tønsberg,
ligger en sjarmerende interiørbutikk. Skal du
innom byen der Slottsfjellet ligger anbefales på det
sterkeste en visit innom Lunehjem. Jeg falt pladask
for den herlige franske og lune landstilen. Og spesielt disse 
nydelige kortene med gamle motiver.



En nydelig hvit gyngehest stod innerst inne i
det inste rommet.Det ble bare med dette bildet da jeg var der.
Men nå skal den få pryde stuen vår likevel.
For min mamma som var igjen på hytta på Nøtterøy, var så
snill å dra å kjøpe den etter at jeg var dratt hjem.
  


Søte små knotter til en gammel kommode.
På Lunehjem finnes mange fine å velge i.




En sjarmerende trekasse med Paris som påskrift
var en av mange skjønnheter hos Lunehjem.



Nydelig hvit liten skjenk og krakk.
De skulle jeg gjerne hatt :)




Her får du også kjøpt både lemonade fra Lorina
og Kusmi tea. Lunehjem har også
nettbutikk som du kan besøke her. Jeg vil gi en stor
takk til snille Tyra som lot meg få ta bilder.
Besøk hennes sjarmerende blogg Tyras HUS PÅ LANDET.



Vi er tilbake på hytta til Svigers på Fosen og har hatt
helt fantastiske fine og solfyldte sommerdager.
Her nytes nå et glass rødvin og det siste av en nydelig dag.


Sommerklem
Marie

4 kommentarer:

  1. Enig med deg! Lunehjem er en fantastisk sjarmerendes butikk. Er innom den hver gang jeg er i Tønsberg (som ikke er så veldig ofte dessverre). De flotte bildene dine ga meg lyst til å sette meg i bilen å dure innover igjen... ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Takk for tips til ineriørbutikk med mange flotte bilder.
    Nå ble jeg fristet til å ta meg en tur.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Hello Marie, your photos are so beautiful!
    This store looks great. So many lovely things!
    Have a nice weekend,
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  4. Hei igjen, Marie!
    Så mange flotte bilder du tok! Og tusen takk for den hyggelige beskrivelsen av butikken...Vi gjør vårt beste for at både stemningen og varene skal være en fryd for kropp og sjel;0) og da er det alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger!

    Velkommen skal du være tilbake, og nå husker jeg også moren din som var innom og kjøpte den fine gyngehesten;0)

    Ønsker deg og dine en nydelig sensommer...

    Klem fra meg

    SvarSlett